Mittens' Tree Rescue「ミトンズ、木から救出される」



Once upon a time, there was a happy cat named Mittens. Mittens loved to play with toys and cuddle with her owner, Sarah. Sarah loved Mittens too and made sure to give her plenty of food, water, and attention.

One day, Mittens got stuck in a tree while chasing a bird. She meowed loudly for help, and Sarah heard her. Sarah quickly called the fire department, and they came to rescue Mittens. They used a ladder to reach her and bring her down safely.

Mittens was a little scared, but she was happy to be back on the ground with Sarah. From that day on, Mittens was more careful when chasing birds and never got stuck in a tree again.

昔々、幸せな猫のミトンズがいました。ミトンズはおもちゃで遊んだり、飼い主のサラと一緒に抱き合ったりするのが大好きでした。サラもミトンズが大好きで、食べ物や水、そしてたくさんの愛情を与えていました。

ある日、ミトンズは鳥を追いかけて木に登ってしまい、取り残されてしまいました。ミトンズは助けを求めて大きな声で鳴きました。サラが鳴き声に気づき、すぐに消防署に電話をしました。消防士たちはハシゴを使ってミトンズを救出し、無事に地面に戻しました。

ミトンズは少し怖かったけれど、サラと一緒に地面に戻れてとても嬉しかったです。その日から、ミトンズは鳥を追いかけるときにはもっと注意深くなり、もう二度と木に取り残されることはありませんでした。


コメント